lunareclipse

Alla inlägg under september 2011

Av lunareclipse - 2 september 2011 16:34

Här är med fakta om Elsa Winddrop.


Kul att veta: Elsa tycker väldigt mycket om att läsa och hemma på Winddrop Castle brukar man de flesta kvällar hitta henne med näsan i en bok, i något hörn av det gigantiska biblioteket. Innan Vladimir (Elsas bror) dog stod han och Elsa väldigt nära varandra.


Tysker om: Schack eftersom det är ett strategiskt anfalls spel.

Tycker inte om: Spindlar de har aldeles för många ben, ögon och kroppar. Dessutom är de håriga.

Favorit färg: Marinblå.

Favorit vapen: Min ättkniv. Den är en aning längre än en kniv men ändå inte lika lång som ett svärd, och den är besatt med safirer och onyxer. 


Barndom: Som barn växte jag upp med Vlad på Winddrop Castle. Likt alla andra barn av den högra klassen (Alltså inte i skolan utan mer som en sorts status) var vi tvungna att vara med på baler och olika bjudningar. När jag fyllde 14 bestämde jag mig för att påbörja utbildningen till jägare, det var ett beslut jag tog efter att Eric hade dödat Vlad.


Just nu: Eric och jag har blivit attakerade av några maskerade Sânge medlemar.


//L:E

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards