lunareclipse

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

TWOTV

Av lunareclipse - 23 juni 2011 20:57

Här kommer lite mer info om Elín de La' caurt.


Kul att veta: Elín är Sângeklanens enda kvinnliga general. Hon kan om du inte är en nära vän verka mycket allvarsam och sträng.

Elín tycker om att måla och teckna och i de flesta av de mest välbergade adelsfamiljerna kan man hitta en av hennes tavlor.


Tycker om: Måla, att ungås och olika stridstekniker.

Tycker inte om: Folk som gör sig till.

Favorit färg: Blodrött.

Favorit vapen: Min personliga värja.

Barndom: Jag växte upp på min släkts stora ägor nära havet. Efter som jag var  enda barnet blev jag bortskämd av mina föräldrar, tja enda tills de dog i en epedimi som härjat nere i byn.

Efter det ungicks jag mest med Eric och några av tjänarnas barn.

När Eric började sin utbildning till general gjorde jag något som de flesta skulle kalla rena vanvettet. Jag klädde ut mig till en pojke och började på samma utbildning. Jag lyckades faktiskt att hålla undan för alla att jag var en flicka enda tills sista året då Eric kom på mig.

Visst, lärarna blev arga men det gick över ganska fort eftersom jag var så pass duktig och kom från en av de viktigaste familjerna inom klanen. Annars tror jag nog de skulle huggit huvudet av mig.

Jag gick ut nästbäst i klassen, efter Eric, vilket inte var så förvånande.

 

Just nu: Letar jag efter Eric som spårlöst har försvunnit utan förvarning.


//L.E.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lunareclipse - 12 oktober 2011 11:32


Här kommer två bilder på Sara som 14 åring.    //Lunareclipse ...

Av lunareclipse - 2 september 2011 16:34

Här är med fakta om Elsa Winddrop.   Kul att veta: Elsa tycker väldigt mycket om att läsa och hemma på Winddrop Castle brukar man de flesta kvällar hitta henne med näsan i en bok, i något hörn av det gigantiska biblioteket. Innan Vladimir (Elsas ...

Av lunareclipse - 1 augusti 2011 19:06

Jag har inte bloggat på ett tag nu, men beräknas göra det framåt höstterminen. Tills dess kan jag tipsa er om en sida; www.wattpad.com Där kan du både läsa och skriva egna berättelser. På denna sida är jag också medlem och skriver, dock har jag...

Av lunareclipse - 4 juni 2011 15:00

Här kommer lite mer fakta om Sara Shiverboat:) Kul att veta: Sara är ganska poetisk och slänger mer än gärna ordspråk i ansiktet på Essie och de andra. Det första man tänker på när man träffar henne för första gången är väll en liten pajas med en b...

Av lunareclipse - 4 juni 2011 12:30

Här kommer tips på tre olika bra bloggar www.niniskanin.blogg.se en rolig blogg med olika roliga bilder, www.dreamawayinfantasy.bloggplatsen.se är en blogg för dig som gillar bland annat manga. www.justinbieberstar.bloggplatsen.se  tja namnet s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards