lunareclipse

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av lunareclipse - 2 juni 2011 15:26

Som alla vet har det varit en omröstning ute i drygt en månad nu. Vinnaren blev Eric Blodvinge. :)

Snabb info:

Favorit färg: Grönt.

Tycker inte om: Reda ut andras misstag

Tycker om: Närstrid och självklart Elsa.

Här kommer lite mer om Eric:

Barndom: Som barn kan man nog säga att var ett ganska busig. Jag hade en svår och ganska dramatiska barndom som jag helst inte vill prata om. När jag var fem år blev mitt hem invaderat av Noir-jägare. Eftersom mina föräldrar hade lyckats gömma mig, dog jag inte. Dock gjorde mina föräldrar och min syster Anastasia det.

    Efter det såg alla på mig med empati men jag hade aldrig bett om deras medlidande eller sympati, och jag visade snart nog att den var mer än ovälkommen. Jag steg från en av de värsta eleverna till den bästa. När jag tagit examen steg jag snabbt i graderna vilket gjorde många av de mer erfarna generalerna irriterade.  Jag flyttades snart från platsen som en vanlig fotsoldat till en av Sir Nicholas
af Haiyrrs (Vår ledares) närmsta männ.

Några år i Sir Nicholas tjänst träffade jag Elsa... flickan vars bror jag mördat. 


//LE 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards